Natūralūs (organiniai) rezultatai, kuriuos matome pagrindiniame lauke (nemokami)
Mokamos reklamos (perkama reklama iš pačio google) (matomi su “skelbimas” “reklama” “ads” simboliuku šalia paieškos rezultatų. (geltonos arba žalios spalvos). Arba kitokiame fone. Anksčiau rodydavo dešiniame šone)
Antruoju atveju (kai perkama reklama google) viskas labai paprasta. Svetainės savininkas moka tiesiogiai Gogle (arba agentūrai dirbančiai šiuo klausimu, pvz mums), ir jūsų reklama atsiranda mokamose pozicijose arba viršuje šiek tiek kitos spalvos fone. T.y tiesiog perkamos pozicijos. Apie jas vėliau.
Natūralūs paieškos rezultatai. Visiškai nemokami ir svarbiausi rezultatai. Tai tam tikra tvarka surašyti visi žinomi interneto tinklapiai pagal ieškomus raktinius žodžius. Ir tai – techniškai nekainuoja, bet reikalauja šiek tiek žinių, daūg laiko ir pastangų. Na ir specifinių gebėjimų (pvz šiek tiek mokėti programuoti).
KAIP GOOGLE REITINGUOJA VISAS SVETAINES (Algoritmo pagrindiniai kriterijai)
Konkurentų skaičius (Kuo daugiau konkurentų – tuo bus sunkiau. Visiems sudaromos vienodos sąlygos – todėl kas daugiau įdeda darbo ir investicijų – tas bus aukščiau.) Programavimas (tvarkingas puslapio kodas itin svarbus faktorius, bei turi atitikti standartus. Mūsų sistema yra mėgstama ir populiari google, todėl šioje vietoje mes esame tikri dėl to, kad google suras jūsų svetainę)
Turinys yra karalius – puslapyje esanti informacija. (Puslapyje turi būti informacijos, ji turi būti tvarkinga, atitikti tematiką, tvarkingai surinkta, be klaidų. Taip pat informacija turėtų būti unikali (t.y. nekopijuota iš kitų tinklapių). Taip pat tvarkingai aprašytos nuotraukos. Informacija nuolat atnaujinama.
Nuorodų tinklas. Į jūsų tinklapį turi vesti nuorodos (linkai) Nuorodos tai lyg taškai iš kitų tinklapių. Tai vienas svarbiausių punktų lygiavertis programavimui. Nuorodas galite gauti svetaines registruodami įvairiuose interneto kataloguose, įmonių kataloguose, adresynuose, forumuose, socialiniuose tinkluose, skelbimuose, draugų ir partnerių svetainėse, besireklamuodami ir panašiai. (Tik jokiu būdų nešiukšlinkit komentarų kituose puslapiuose. Tai gali pakenkti)
Puslapio amžiaus. (google mėgsta pastovius, kokybiškus tinklapius. Kuo jūs ilgiau gyvuojate – tuo jūs patikimesnis) Jūsų puslapį aplankiusių žmonių elgesį (jei žmones apgaudinėsite netikra informacija, apgavikišku turiniu ar ktaip – google supras ir gali užblokuoti . ) tūkstančio kitų smulkmenų.
Puslapio reputacija ir kokybė (tekstų, savininko reputacijos, programinio kodo, SEO modulių)
Daug daug kitų kriterijų
Visų algoritmo sudedamųjų dalių nežino net patys google darbuotojai. Šita paslaptis yra viena didžiausių pasaulyje, kurios kaina yra milijardai JAV dolerių