Konversija – tai rodiklis, kuris svarbus visoms interneto svetainėms ir ypač el. parduotuvėms. Šiuo rodikliu galima nuspręsti svetainės veiksmingumą, kokybę. O taip pat įvertinti reklamos efektyvumą. Dažniausiai matuojama svetainės lankytojo veiksmas. PVZ: Prekės nupirkimas Jūsų el. parduotuvėje, kontaktinės formos užpildymas, naujienlaiškių prenumerata ar kitas veiksmas. Dažniausiai matuojama procentais, kiek lankytojų iš visų apsilenkusių (arba pamačiusių reklamą) nusipirko prekę arba susisiekė su įmone dėl paslaugų. Konversijos gali būti tarpinės arba konkrečios. Konversijų matavimas parodo reklamos ir Jūsų darbo efektyvumą ir svetainės klaidas. Bet svarbiausia, kad galima matuoti netgi ar vertą tam tikrame kanale reklamuotis ir ar apsimoka. Labai patogu kalbėti pavyzdžiais. Hipotetinė šiek tiek hiperbolizuotą situaciją. Taigi: Taigi: OPTIMIZUOJAME VISUS ELEMENTUS: reklamas, biudžetus, tekstus ir svetainę, galima tikėtis po truputi didinti ir gerinti visus rodiklius. tas pats 100 Eur reklamai atneš nebe 200 Eur gryno pelno, bet jau 650 Eur. Rodiklis žymiai geresnis. Aišku čia hipotetine situacija ir kiekvienas patobulinimas (geresnis baneris, patogesnis pirkimo procesas, geresni aprašymai, geresnės nuotraukos ir t.t.). Tai rodikliai pradės gerėti po truputi. Po 1 – 2 %. Bet kuo daugiau darbo įdedama – tuo rodikliai gerėja. Sudominome? Susisiekite. Įvertinsime ir patarsime geriausią variantą El. paštu: info@brands.lt arba Tel.: +370 601 060 41 Daugiau informacijos: Visos paslaugos Atsiųskite trumpa žinutę ir el. paštu atsiųsime daugiau informacijos, pavyzdžius, paskaičiavimus ar keletą papildomų klausimų: El. parduotuvių optimizavimas ir vystymas. Konversijų rodiklių optimizacija.
Kodėl svarbu matuoti konversijas ir jas optimizuoti?